Realisaties

Logo & Huisstijl

Het juiste logo maakt jouw bedrijf in één oogopslag herkenbaar en vertelt iets over je zaak. Welke stijl (look en feel) past het best bij jouw zaak? Sober, modern, minimalistisch, rustiek of eerder stijlvol?

Uiteraard moet het logo één geheel vormen met je huisstijl (briefpapier, enveloppen, facturen, naamkaartjes, …)

Paul Vandoorne

Paul Vandoorne is geboren met een fototoestel rond zijn hals. Hij had reeds tal van fotoreportages gemaakt, en wou deze delen via een website. Maar first things first… een logo. Je kunt Paul typeren als een out of te box fotograaf, met een artistiek kantje. Naast zijn artistieke werk, houdt hij het ook graag strak en sober.

Schoenhuis van Muis

Na 10 jaar was het tijd om ‘Huis van Muis’ – dè outlet schoenwinkel te Herselt – in een nieuw kleedje te stoppen. Het werd een volledige make over. Naast een naamsverandering, kreeg het logo een new look en dit in het kleur van 2019, nl. Living Coral.

Orient 4 Growth

Twiggy Peeters, Arbeidspsychologe en Energiecoach wou werk maken van een nieuwe huisstijl, waarmee ze zowel individuele klanten als grotere bedrijven kan aanspreken. Stap één: een nieuw logo. Blauw is intelligent, analytisch, wekt vertrouwen en behoudt rust. Groen weerspiegelt het evenwicht tussen ons lichaam en onze geest, wat ons herstel, vrede en zuurstof brengt.

Atelier Arrangé

Zeg niet zomaar klusjesman tegen een klusjesman.
Opdracht: Bedenk een stijlvolle naam en bijpassend logo voor een zaak die klusjes en renovaties uitvoert. ‘Atelier Arrangé’ viel meteen in de smaak. Het kleur bordeaux werd behouden uit het oude logo, het goudkleur werd toegevoegd om aan te geven dat deze vakman kwaliteit levert.

Tuinarchitectuur Stefaan Van Bever

Stefaan Van Bever is een gevestigde waarde wanneer je op zoek bent naar een tuinarchitect in het Leuvense. Opdracht: het oude logo vervangen door een nieuw met aandacht voor een sprekend icoontje en de juiste kleurkeuze (2 tinten groen en zwart)

Verhalen voor gevoelige oortjes

Twee unieke en succesvolle boeken met telkens tien hel(p)ende verhalen voor hooggevoelige kinderen.
Opdracht: Een logo uitwerken en een toegankelijke, herkenbare huisstijl vastleggen voor social media, website en flyer. Zowel kinderen, ouders als educatieve instellingen moeten er zich in terugvinden.

Naturel Haarstudio

Voor dit startend kapsalon, mocht I’Dhee het logo ontwerpen en aansluitend een huisstijl uitwerken. Opdracht: een eigentijds imago met een speels karakter, waarbij het ‘natuurlijke’ accent tot uiting komt.