Logo & Huisstijl
Uiteraard moet het logo één geheel vormen met je huisstijl (briefpapier, enveloppen, facturen, naamkaartjes, …)
Paul Vandoorne
Paul Vandoorne is geboren met een fototoestel rond zijn hals. Hij had reeds tal van fotoreportages gemaakt, en wou deze delen via een website. Maar first things first… een logo. Je kunt Paul typeren als een out of te box fotograaf, met een artistiek kantje. Naast zijn artistieke werk, houdt hij het ook graag strak en sober.
Orient 4 Growth
Twiggy Peeters, Arbeidspsychologe en Energiecoach wou werk maken van een nieuwe huisstijl, waarmee ze zowel individuele klanten als grotere bedrijven kan aanspreken. Stap één: een nieuw logo. Blauw is intelligent, analytisch, wekt vertrouwen en behoudt rust. Groen weerspiegelt het evenwicht tussen ons lichaam en onze geest, wat ons herstel, vrede en zuurstof brengt.
Atelier Arrangé
Zeg niet zomaar klusjesman tegen een klusjesman.
Opdracht: Bedenk een stijlvolle naam en bijpassend logo voor een zaak die klusjes en renovaties uitvoert. ‘Atelier Arrangé’ viel meteen in de smaak. Het kleur bordeaux werd behouden uit het oude logo, het goudkleur werd toegevoegd om aan te geven dat deze vakman kwaliteit levert.
Verhalen voor gevoelige oortjes
Twee unieke en succesvolle boeken met telkens tien hel(p)ende verhalen voor hooggevoelige kinderen.
Opdracht: Een logo uitwerken en een toegankelijke, herkenbare huisstijl vastleggen voor social media, website en flyer. Zowel kinderen, ouders als educatieve instellingen moeten er zich in terugvinden.